Reklamační podmínky

Reklamační podmínky

1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto reklamační podmínky upravují postup při uplatnění práv z vadného plnění u společnosti Cyklo & Ski Galík, se sídlem Horní Žďár 41, 377 01 Jindřichův Hradec, IČO: 671 79 495 (dále jen „prodávající“).
1.2. Kupující je povinen při převzetí zboží provést kontrolu a případné vady neprodleně oznámit prodávajícímu.


2. Jak postupovat při reklamaci
2.1. Reklamaci lze uplatnit na níže uvedených kontaktech:

2.2. Po obdržení reklamace prodávající poskytne kupujícímu instrukce k dalšímu postupu.

2.3. Pokud je reklamované zboží zasíláno poštou či přepravní službou, je nutné přiložit:

  • Popis závady

  • Doklad o koupi

  • Kontaktní údaje kupujícího

  • Vyplněný reklamační formulář (pokud je k dispozici)

2.4. Zboží by mělo být řádně zabaleno, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé při přepravě z důvodu nedostatečné ochrany zboží.


3. Záruční doba a odpovědnost za vady
3.1. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
3.2. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a vady vzniklé v důsledku běžného používání dle § 2165 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.


4. Záruka se nevztahuje na:

  • Opotřebení běžným používáním

  • Mechanické poškození způsobené nesprávným zacházením

  • Nesprávné použití výrobku

  • Poškození vzniklé v důsledku nesprávné instalace nebo montáže

  • Zásahy do výrobku neoprávněnou osobou

  • Poškození způsobené živelnou pohromou nebo jinými vnějšími vlivy


5. Vyřízení reklamace
5.1. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
5.2. Oprávněná reklamace může být řešena opravou, výměnou zboží nebo vrácením kupní ceny.
5.3. V případě nutnosti zaslání reklamovaného zboží zpět je kupující povinen zajistit bezpečné balení. Pokud dojde k poškození během přepravy z důvodu nedostatečné ochrany, reklamace nemusí být uznána.


6. Náklady na reklamaci
6.1. V případě uznané reklamace hradí náklady na přepravu reklamovaného zboží prodávající.
6.2. Pokud bude reklamace zamítnuta, může být kupujícímu účtován poplatek za diagnostiku závady a náklady na dopravu.


7. Závěrečná ustanovení
7.1. Tyto reklamační podmínky jsou platné ke dni zveřejnění a mohou být aktualizovány v souladu s platnou legislativou.
7.2. Veškeré spory vyplývající z reklamací budou řešeny v souladu s právním řádem České republiky.

Kontaktní údaje pro reklamace: